OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 59/23 – na snazi od 25.06.2023.) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku na sljedeći način:
- u poslovnim prostorijama Društva, na urudžbeni zapisnik u tajništvu Društva, te će im bez odgađanja biti uručena potvrda primitka prigovora
- putem pošte na adresu: Sisački vodovod d.o.o., Obala Ruđera Boškovića 10, 44000 Sisak
- putem elektroničke pošte, na adresu: prigovori@sisackivodovod.hr
Prilikom podnošenja prigovora, korisnik je obvezan navesti svoje puno ime i prezime, adresu i mjesto stanovanja.
Sisački vodovod će u pisanom obliku odgovoriti na zaprimljeni prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANE REKLAMACIJE POVJERENSTVU ZA REKLAMACIJE POTROŠAČA
Ukoliko ne odgovorimo u roku od 15 dana od dana primitka prigovora ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prigovor, možete podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača u pisanom obliku na sljedeći način:
- u poslovnim prostorijama Društva, na urudžbeni zapisnik u tajništvu Društva te će im bez odgađanja biti uručena potvrda primitka prigovora,
- putem pošte na adresu: Sisački vodovod d.o.o., Obala Ruđera Boškovića 10, 44000 Sisak,
- putem elektroničke pošte, na adresu: prigovori@sisackivodovod.hr
Sa naznakom za Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Prilikom podnošenja prigovora, korisnik je obvezan navesti svoje puno ime i prezime, adresu i mjesto stanovanja.
Povjerenstvo za reklamaciju potrošača sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23) kao drugostupanjsko tijelo na pisanu reklamaciju dužno je odgovoriti u roku od 30 dana od dana primitka istog.
Zadaća Povjerenstva za reklamacije potrošača je donošenje odluka na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način.