PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 59/23 – na snazi od 25.06.2023.) prigovor kojim iznosite svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu možete podnijeti u pisanom obliku na sljedeći način:
–osobno u poslovnim prostorijama Društva na adresi Obala Ruđera Boškovića 10;
–putem pošte na adresu: Sisački vodovod d.o.o., Obala Ruđera Boškovića 10, 44000 Sisak;
–putem elektroničke pošte, na adresu: prigovori@sisackivodovod.hr
Prilikom podnošenja prigovora, korisnik je obvezan navesti svoje puno ime i prezime, adresu i mjesto stanovanja.
Sisački vodovod će u pisanom obliku odgovoriti na zaprimljeni prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
PODNOŠENJE PISANE REKLAMACIJE POVJERENSTVU ZA REKLAMACIJE POTROŠAČA
Ukoliko ne odgovorimo u roku od 15 dana od dana primitka prigovora ili niste zadovoljni našim odgovorom možete podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača u pisanom obliku na sljedeći način:
–osobno u poslovnim prostorijama Društva na adresi Obala Ruđera Boškovića 10;
–putem pošte na adresu: Sisački vodovod d.o.o., Obala Ruđera Boškovića 10, 44000 Sisak,
–putem elektroničke pošte, na adresu: prigovori@sisackivodovod.hr
Sa naznakom za Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Prilikom podnošenja prigovora, korisnik je obvezan navesti svoje puno ime i prezime, adresu i mjesto stanovanja.
Povjerenstvo za reklamaciju potrošača sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23) kao drugostupanjsko tijelo na pisanu reklamaciju dužno je odgovoriti u roku od 30 dana od dana primitka istog.
Zadaća Povjerenstva za reklamacije potrošača je donošenje odluka na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način.
Odluka o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača